fredag 1 maj 2015

Månadens läs rapport: April 2015


Helt sjukt hur fort tiden går... vi är ju redan inne på årets femte månad!!

Lästa böcker:

Clockwork Princess - Cassandra Clare
Jellicoe Road - Melina Marchetta
Anna och den franska kyssen - Stephanie Perkins
The Indigo Spell - Richelle Mead
The Fiery Heart - Richelle Mead
Silver Shadows - Richelle Mead
Vit som snö - Salla Simukka


Antal: 7
Svenska: 3
Engelska: 4

Omlästa: 0
Antal sidor: 2040

Recensions exemplar (utan omläsningar): 2
Hyllvärmare: 0

Bästa bok/böcker:
Alla - i princip - förutom Vit som snö som inte nådde mina förväntningar. Speciellt Clockwork Princess, Jellicoe Road och The Fiery Heart (eller Silver Shadows eller The Indigo Spell...)

Sämsta bok:
Får väl säga Vit som snö då, men bara för att den inte riktigt nådde mina förväntningar.

Kommentar: 
Jaaa... Läsningen har gått upp & ned den här månaden. Kanske inte så förvånande då det varit cup, x prov & massa annat. Fast jag är glad över att jag för en gångs skull lästa fler böcker på engelska än på svenska!
På tvserie-fronten: Jag har under 5 dagar kollat klart på 2 säsonger av The 100 och tredje säsongen kommer inte förrän i höst. Panik. För slutet av S02 alltså... Varför liksom?! #Bellarke < 3

Nästa månad: 
Den här månaden ska jag läsa minst 10 böcker. Försöka i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!