tisdag 19 maj 2015

Top Ten Tuesday #33

Det är tisdag och det är dags för en ny Top Ten Tuesday, dess skapare hittar ni här.
Idag är det temat "freebie", vilket jag antar betyder du väljer själv. Och eftersom min tankekapacitet är nere på 0, så är jag lat och härmar Monika! (hoppas att det är okej, skriv annars!)
Och då är temat: Top Tio Nästa Bok i Serien

(utan speciell ordning)

10. Kråkornas fest av George R.R. Martin (Game of Thrones #4)

9. The Heir av Kiera Cass (visserligen en spinoff-fortsättning, men ändå - The Selection #4)
8. The Ruby Circle av Richelle Mead (Bloodlines #5)

7. Stad av glas av Cassandra Clare (The Mortal Instruments #3)

6. The Heir of Fire av Sarah J. Maas (Throne of Glass #3)

5. Shadow Scale av Rachel Hartman (Seraphina #2)

4. Hero of Ages av Brandon Sanderson (Mistborn #3)

3. Gyllene Sonen av Pierce Brown (Rött uppror #2)

2. Kresten #4 av Maggie Stiefvater (väntar på översättningen!)

1. Feast of Fools av Rachel Caine (Vampyrerna i Morganville #4, väntar på att den här delen ska översättas på svenska. Tredje delen kommer ut för ca 3-4 år sedan förmodligen.)




1 kommentar:

  1. Den där Maggie Stiefvater måste jag nog snart prova på :)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!