tisdag 26 maj 2015

Top Ten Tuesday #34

Idag har jag faktiskt studiedag och namnsdag vilket firas med bananpannkaksfrukost, film, tv-serier & läsning. Fast det sistnämnda har det inte blivit så jättemycket av utan det är mer filmtittande.


Det är ju också Top Ten Tuesday idag, HÄR hittar ni det, och jag tänkte försöka knåpa ihop en tio-topplista med Top Ten Books That I Plan to Have in My Beach Bag.
Så jag tänkte variera mellan böcker som jag hemma i bokhyllan som ska läsas och böcker jag kanske ska köpa i sommar.

10. Fangirl av Rainbow Rowell

9. The Ruby Circle av Richelle Mead

8. Kråkornas fest av George R.R. Martin

7. Ett folk utan land av Melina Marchetta

6. The Heir of Fire av Sarah J. Maas

5. Bad Taste in Boys av Carrie Harris

4. Lola and the Boy Next Door av Stephanie Perkins

3. Isla and the Happily Ever After av Stephanie Perkins

2. A court of thorns and roses av Sarah J. Maas

1. The Heir av Kiera Cass

Jag har tänkt att köpa nr 6-1 innan jag åker till Grekland för att ha nåt bra att läsa då ^^

Vilka böcker har ni tänkt att läsa i sommar? Någon speciell som ni tänker köpa bara just för att läsa i sommar? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!