fredag 4 april 2014

Allt-i-ett-inlägg: I min brevlåda #57 & New Update!

Hej alla läsare (ni som är kvar alltså)! Som ni märker är det inte den 1:a idag som utlovat utan den 4:e i stället. Och det beror på att jag har 3 prov inom kort och att jag försöker att plugga in all kunskap som man inte fått på lektionerna. Usla lärare alltså... 
Jag lovar er att i helgen ska jag komma igång och skriva inlägg som tusan, så att nästan hela nästa vecka så ska det inte vara en enda tom dag här på bloggen! Schemat för imorgon och på söndag; Månadens läs rapport - Mars 2014 & Recension(er). Tänkte först köra alla inlägg på en gång, men det blir nog för mycket på en dag & sen blir det inget de andra dagarna. Så ett inläggschema är på G & jag hoppas att ni hittar tillbaka hit nu när bloggen ska gå igång igen!

Jag har börjat komma igång med läsningen och plöjer igenom hela Spejarens lärling som e-böcker. Jag tänkte göra minirecensioner på böckerna förutom första, eftersom den är den första. Så det är något som kommer att dyka här på bloggen den närmaste tiden!
***
Under bloggpausen eller vad man nu ska kalla den, så har jag fått hem 3 böcker. Tror jag i alla fall, det kan hända att någon bok har kommit men sen tror jag förmodligen att jag redan har skrivit om den och så. Men här är de 3 böckerna som jag har fått hem under de två senaste veckorna:
  • Det handlar om dig av Sandra Beijer: Verkar vara lite i samma stuk som Kapitulera omedelbart eller dö, lite så här kärlek-vänskap-fin-underbar-första kärleken. Men man vet ju aldrig om den inte skulle nå upp till dem målen! Men jag ser i alla fall framemot att få läsa boken!
  • Monster & Vidunder - Lexikon över världens väsen av Kristoffer Gustavsson: Jag har absolut inte ingen aning varför jag har fått den här boken. Jag har inte bett om den i alla fall! Men men jag tackar så mycket för den & den verkar ändå vara ganska häftig. Nån som har läst den här?
  • Prodigy av Marie Lu: JAAAAA, ÄNTLIGEN!!!! Jag ser verkligen, verkligen framemot att få läsa den här boken. Längtar efter att få återse June & Day, och hoppas att den är ännu bättre än Legend. Ska läsas så fort som möjligt!
Någon bok som ni vill läsa eller har läst? Ert omdöme om den i så fall? KOMMENTERA :D

3 kommentarer:

  1. Mäh lyx jag har inte fått hem några rec.ex som jag borde ha fått :/

    SvaraRadera
  2. Åh vill sååå ha Det handlar om dig... fattar inte varför jag inte får den snart! :/ Men hoppas hoppas den kommer snaaart! :) Jättekul att du är tillbaks igen, ska blu roligt att läsa allt du planerar!;D

    SvaraRadera
  3. Prodigy håller jag på att läsa på engelska nu, men Beijers bok skulle jag verkligen vilja läsa snart.

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!