onsdag 1 april 2015

Månadens läs rapport: Mars 2015

Lästa böcker:

Skugga av svek I - Diana Gabaldon

Den röda pyramiden - Rick Riordan
Låt vargarna komma - Carol Rifka Brunt
Blod & stjärnstoft - Laini Taylor
Den unga eliten - Marie Lu
Giftet - Maria V. Snyder (omläsning)
Magin - Maria V. Snyder (omläsning)
Elden - Maria V. Snyder (omläsning)
Fever - Lauren DeStefano
Sever - Lauren DeStefano
Sekten - Chris Jordan
Tur i kärlek - Nora Roberts
Handen på hjärtat - Nora Roberts
Kärleksbevis - Nora Roberts
Värdshuset - Nora Roberts (omläsning)
Pojkvännen - Nora Roberts (omläsning)
Nyårskyssen - Nora Roberts


Antal: 17
Svenska: 15
Engelska: 2

Omlästa: 5
Antal sidor: 6551

Recensions exemplar (utan omläsningar): 8
Hyllvärmare: 3

Bästa bok/böcker:
Himla svårt, men jag tycker att de som utmärker sig mest (omläsningar bort räknat) är Låt vargarna komma, Den unga eliten och Nyårskyssen.

Sämsta bok:
Sekten i så fall, inte min typ av min bok.

Kommentar: 
Ojoj, den här månaden kom jag verkligen igång med läsningen. Fast det beror nog en hel del på att jag valde att läsa om Giftet-trilogin för att få upp lusten. Blev 6 böcker av Nora Roberts, inget mig emot eftersom hon förmodligen alltid kommer vara en utav mina all time-favoritförfattare. 

Nästa månad:
Ska försöka läsa minst 10 böcker igen, kanske inte så svårt när jag har 4 nya böcker på engelska hemma (#3-5 i Bloodlines & Clockwork Princess). Bara så ni vet, jag ska börja läsa sista delen i The Infernal Devices vilket innebär att jag komma vara osocial tills jag läst ut den. #teamWill




1 kommentar:

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!