torsdag 2 april 2015

I min brevlåda #71: Stockholms fynd

Förra veckan var jag på prao i Stockholm (på ett förlag!) och då passade jag även på att köpa böcker.

Dessa böcker fick jag med mig hem:


  • Jellicoe Road - Melina Marchetta
  • The Indigo Spell - Richelle Mead (Bloodlines #3)
  • The Fiery Heart - Richelle Mead (Bloodlines #4)
  • Silver Shadows - Richelle Mead (Bloodlines #5)
  • Clockwork Princess - Cassandra Clare (The Infernal Devices #3)
  • Värdshustrilogin: Värdshuset, Pojkvännen, Nyårskyssen - Nora Roberts
Har ni någon aning om vilket fynd jag har gjort? Jag har betalat ynka 190 kr för dessa böcker. Alltså, mindre än 200 kr för 6 böcker.(egentligen 8 om man räknas delarna i trilogin för sig). Dessutom är det böcker jag har velat köpa och ha hemma själv. Jag har redan läst Jellicoe Road och de två första delarna i Värdshustrilogin, men jag kände att när de fanns för ett billigt pris så tog jag det. 
Så med hjälp av bokreapriser och ett presentkort så gjorde jag ett riktigt bokkap, åtminstone enligt mig själv. 

Har ni läst nån utav böckerna? 





2 kommentarer:

  1. Det var verkligen inte mycket för 6 böcker! Jellicoe Road är så bra! :)

    SvaraRadera
  2. Jellicoe road har jag läst och gillade :) Kul att fynda böcker :)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!