tisdag 10 februari 2015

TÄVLING - Signerat ex av Cirkeln

Lagom till filmpremiären av Cirkeln - av de svenska författarna Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren - så har jag fått ett erbjudande om att lotta ut ett exemplar av boken med filmomslaget + att den är signerad!

Filmpremiären för filmen är onsdag 18 februari. (alltså nästa vecka.)

Jag är hur taggad som helst på att se filmen & hoppas verkligen att den kommer vara lika bra som boken var. Extra roligt är det ju att den är baserad på en bok utav två svenska författare & att det blivit en sån succé!

Är det någon annan som är sugen på att se filmen?


För att vara med i lottningen:  kommentera på det här inlägget & skriv en motivering till varför just du vill vinna boken! 

UPDATE: Sista dagen för att kommentera & anmäla sig till tävlingen är 15/2 23:59. 


11 kommentarer:

  1. Så du fick också mejlet? :P Även jag har en tävling på min blogg så är därför tyvärr inte med på din men när jag skriver själva tävlings inlägget så ska jag nämna att du också har en tävling. :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul.
    Jag vill vinna boken för att cirkeln är den bästa boken som finns och för att min bokhylla inte bara ska innehålla dåliga böcker.

    SvaraRadera
  3. Åh, den här chansen måste jag ju bara ta!
    Trots mitt intresse för läsning och framförallt fantasy, har jag ännu inte läst den här boken. Har hört mycket bra om den och det skulle vara så kul att få vinna ett eget exemplar att läsa. :)
    elin.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  4. Jag är med! :D
    Min mail är: Hannah.blogg14@gmail.com

    Jag vill vinna boken, för att jag har velat läsa den länge & den verkar bra. Sen så fyller jag i början i Mars, så det blir som en tidig present. Och om jag lyckas vinna den kan jag önska mig dem andra delarna i present! /Hannah!

    SvaraRadera
  5. Åh vad kul! Jag vill vinna boken för att det är en helt fantastisk bok som jag vill kunna läsa igen. Jag har tappat bort min Cirkeln-bok och det känns sorgligt eftersom jag inte kunnat läsa den igen :( Jag längtar så till filmen men skulle verkligen vilja läsa boken igen innan jag ser den för att fräscha upp mitt minne :)
    Mail: sara.kyrk50@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag har läst hela serien flera gånger. Jag har längtat så länge efter filmen och jag längtar tills jag ska se den på bio. Jag älskar att läsa böcker, det är som mitt andra jag. Utan några böcker skulle jag inte kunna leva. Jag kommer fortsätta läsa livet ut. Det skulle vara väldigt roligt att vinna denna tävling :)

    Min mail: josefine@dagarsson.com

    SvaraRadera
  7. Om ni vill ha min mail (som jag glömde skriva i förra kommentaren) Så är det lisaflisak@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Mail: lovisalof@gmail.com

    Jag vill vinna boken av den anledningen att jag vill ge bort den till min bästa vän, som älskar den här boken lika mycket som jag själv gör. Hon skulle verkligen bli jätte glad över att äga ett signerat exemplar.

    SvaraRadera
  9. Jag är med och hoppas på att få vinna boken då jag följt serien sen första boken släpptes. Jag är även med som statist i den riktiga filmen och det vore verkligen kul att få ett signerat exemplar. Kram!
    Toveech@outlook.com

    SvaraRadera
  10. Det verkar vara många som lottar ut den här boken, kul! Jag lottar också ut den och jag länkade vidare till din tävling. Ju fler tävlingar man är med i, desto större chans att vinna, eller hur? ;)

    SvaraRadera
  11. Hope the lovely giveaway is international, since I'm the biggest fan of the series in Denmark, and I wouldn't mind reading the book in Swedish.
    I should win, because I have loved the series from first page, when I read it in 2011. Therefore, it's really sad that the Danish cinemas are not sending the movie! :(

    offentliganna@gmail.com

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!