fredag 6 februari 2015

Massolit Book Blog Awards & SPORTLOV!

Det är äntligen fredag OCH sportlov!!!!

Plus att Massolit Book Blog Awards drar igång idag och håller på fram tills 13 februari kl. 12.00 - alltså på fredag nästa vecka.

Ni skulle vara superdupersöta-gulliga-underbara ifall ni vill nominera min blogg i någon utav kategorierna:

  • Årets bokblogg
  • Årets nischade bokblogg
  • Årets bokbloggsinlägg
För att nominera går ni på massolitbookblogawards.se eller tryck HÄR!


Även lite kort från deras Facebook-sida:

"För fjärde året i rad är det dags för Massolit Book Blog Awards! Idag går startskottet och nomineringen är nu öppen. Massolit Förlagsgrupp vill uppmärksamma de bokbloggar som under 2014 på bästa sätt främjat intresset för litteraturen och skapat ett eget rum för den bokintresserade att vistas i. Nominera era favoritbokbloggar i kategorierna Årets bokblogg, Årets nischade bokblogg samt Årets bokbloggsinlägg. Nominera och läs mer på massolitbookblogawards.se!"

En allmän omröstning pågår den 2-9 mars och vinnaren utses under Massolit Book Blog Awards den 11 mars, årets vinnare erbjuds att sitta med i nästa års jury, man kan inte vinna två år i rad.

***
Eftersom jag har sportlov nästa vecka så ska jag försöka hinna avsluta åtminstone 2 böcker. Boktjuven är helt suverän, underbar, hemsk och sorglig på samma gång och jag vill bara läsa mer & mer. Som tur är har jag typ halva boken kvar! ^^ Efter att jag läst klart har jag tänkt att se filmen och jag hoppas att den är lika bra som boken hittills har varit!

När har ni sportlov? :) (om ni har det alltså) Har ni bestämt er för att göra nåt speciellt då?  


1 kommentar:

  1. Mitt sportlov börjar på måndag också och jag tänker precis som du läsa. Sen ska jag gå på en nagelmålningskurs typ, och blogga såklart! :)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!