lördag 14 februari 2015

I min brevlåda #69

Nästa vecka på torsdag (den 19:e) fyller jag femton år och i fredags så var min fadder/gudmor hemma hos oss och firade mig då hon annars bor i Stockholm. 

Jag fick två - eller rättare sagt tre - bokiga presenter av henna och det var första & andra delen i Percy Jackson-serien av Rick Riordan + en plastkasse från Piratförlaget. 

Sedan idag, eftersom det var alla hjärtans dag, så fick jag två böcker utav mina föräldrar. Tack så jätte mycket! < 3
Och böckerna var Låt vargarna komma och Throne of Glass. Jag har jättemånga böcker hemma just nu som jag så gärna vill läsa men jag har ingen tid!! 
Jag kommer förmodligen att läsa Throne of Glass efter att jag läst ut Cassandra Clares noveller om Magnus Bane och därefter blir det nog nån Percy Jackson-bok. 

Jag tror att mission for tomorrow är att göra en TBR-jar. 

Är det någon utav er som har en sådan? 

1 kommentar:

  1. Det är alltid roligt att få nya böcker :)
    Throne of glass funderar jag på att läsa.
    Jag försöker ha en tbr-lista, men jag kan aldrig hålla mig till den, det finns för många böcker jag vill läsa och det kommer ju hela tiden nya.

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!