torsdag 18 juli 2013

Mina 2 favorit tv-serier!

Jag har köpt hem mina 2 favorit TV-serier från discshop.se som är:
Pretty Little Liars (PLL) och the Vampire Diaries. Jag beställde hem säsong 1 & 2 av båda serierna. Så nu hoppas jag på dåligt väder (regn, hagel m.m) så att jag kan kolla på dem! Annars får jag väl se 1-2 avsnitt på kvällen. Vampire diaries har jag redan sett fram till ungefär 7:e avsnittet på säsong 4. Men på PLL har jag inte kommit så långt, hehe.
Är det någon mer där ute som är lika galen som jag i någon eller båda det här serierna?
Eller gillar ni någon annan serie?
Kommentera gärna för jag vill ha mer tips på TV-serier!

6 kommentarer:

  1. Jag äääälskar Vänner (F.R.I.E.N.D.S) :D

    SvaraRadera
  2. Åå, vad roligt! Jag älskar TV-serier! <3 Även om jag inte kollar på så många... :P
    Jag gillar PLL, men Vampire Diaries har jag inte alls sett på, tror du att jag skulle gilla den? :) Sen har jag kollat lite på Gossip Girl och Once Upon a Time, och just nu följer jag The Carrie Diaries när den kommer på TV:n! :D

    SvaraRadera
  3. Jag köpte ju de två första säsongerna av The Vampire Diaries och vi är väl ungefär halvvägs in i första säsongen. det är mycket jag glömt sen jag såg det sist. har lånat första boken, men har inte börjat läsa den än.

    SvaraRadera
  4. Har inte sett någon av dem, är sugen på TVD mwn vill läsa böckerna först. Min absoluta favoritserie är Little House on the Prairie. Så sjukt bra!! En annan tvserie som jag gillar är the O.C.

    SvaraRadera
  5. Gillar både VD och PLL men älskar Sons of anarchy så den rekommenderar jag :D

    SvaraRadera
  6. Jag gillar också absolut TVD och PLL <3

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!