lördag 13 december 2014

Day 13 - Your favorite writer + Day 14 – Favorite book of your favorite writer

Jag har ju så himla många favoritförfattar, men ska försöka hålla mig till bara en idag. Och det är ingen mindre än Nora Roberts.

Jag tycker att hon är en helt fantastisk författare som skriver underbara, mysiga, söta, fantastiska kärleksromaner. Hon är en utav de författare vars böcker alltid åker upp på att-läsa-listan utan att jag ens kollat vad den handlar om.

Ni som inte har läst något utav henne - GÖR DET! Jag skriver några av mina favoritböcker av henne här nedan som tips.

***
Day 14, då. 

Här är några utav hennes allra bästa böcker som hittills har läst:

  • Nyckeln till ljuset är första delen i en triologi som verkligen är läsvärd
  • Som en drömbild är första delen av 4 i en serie som jag älskade varje sida av, helt magiskt!
  • Att våga falla är 3 eller 4 delen i en miniserie, alla böckerna är så bra sammanvävda och man älskar varenda en utav kärlekshistorierna
Vilken är er favoritbok av Nora Roberts? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!