tisdag 11 november 2014

Top Ten Tuesday (#21)

Just nu har jag håltimma i skolan, så jag tänkte passa på att skriva min topp 10 lista till veckans Top Ten Tuesday hos Broke and the Bookish.

Veckans kategori:
Top Ten Characters you wish would get their own book

10. Oscar från Jag ger dig solen

9. Finnick från Hungerspelen

8. Gale från Hungerspelen

7. Puck från the Iron Fey

6. Hermione från Harry Potter

5. Cinna från Hungerspelen

4. Augustus Waters från TFIOS

3. Maxon från The Selection (jag har ju bara läst första, han kanske kommer senare?)

Eftersom jag har 0 inspiration till den här så säger jag Jem & Will som de två sista.
Det känns som att jag har upprepat mig med vilka böcker/serier jag tagit med nu idag.

Vilka vill ni läsa mer om? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!