tisdag 4 november 2014

Top Ten Tuesday (#20)

Idag är det dag 2 i skolan efter ett efterlängtat höstlov. Någon mer som vill ha typ 5 veckors lov till? *räcker upp handen*

Det är tisdag och jag tänkte hänga på the Broke and the Bookish och deras Top Ten Tuesday.
Veckans kategori:

Top Ten books I want to reread (or if you don´t reread...would  in an idel world) 

10. Harry Potter av J.K. Rowling

9. Hungerspelen av Suzanne Collins
Jag vill helst hinna läsa om sista boken innan jag går på bion!

8. Outlander av Diana Gabaldon

7. Temeraire av Naomi Novik

6. De odödliga: Vild magi av Tamora Pierce

5. Starcrossed-triologin av Josephine Angelini

4. Vampire Academy-serien av Richelle Mead

3. Catching Jordan av Miranda Kenneally

2. Vren-triologin av Lotta Olivercrona

1. Och typ alla andra böcker jag jag gillar..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!