torsdag 9 oktober 2014

Vad ska man egentligen skriva?

När man inte har något att säga? Jag börjar få igång läsandet igen nu när jag väl har kommit in en bit i Seraphina och då man börjar förstå innebörden mer och mer, som typ att vissa människor var drakar vilket tog typ 60 sidor innan jag fattade det. Så ja, jag har börjat gilla Rachel Hartmans bok mer och mer, och hoppas verkligen på att den kan hålla mig kvar så att jag inte bara slänger den åt sidan. Igen.

Sen idag så kom även en bok som jag reserverat in på bibblan och det var ingen mindre än bok 2 i Brandon Sandersons serie Mistborn och boken heter The Well of Ascension, och förmodligen kommer jag få panik om jag inte läst ut den inom ca 2 veckor, ingen aning om varför men kan bero på min läsplanering inför denna månad.

Ärligt talat, jag är liiite panikslagen för att hinna läsa 5-6 böcker på en månad än vad jag brukar vara för att läsa 15-20 böcker på en månad. See the difference. Vi får se hur läsningen går!

Vad läser ni för stunden? Något tips på att lugna ner sig istället för att  "panik-läsa"?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!