onsdag 15 oktober 2014

I min brevlåda #64


Nu i veckan (rättare sagt igår) så fick jag hem en bok som varit väldigt efterlängtad. Jag gillade både första & andra delen i serien om June & Day som börjar med Legend och som fortsätter med Prodigy och till slut nu slutar i Champion

Gissa hur exalterad jag är över att läsa Champion som är den hett efterlängtade boken?
Dessvärre, så håller jag på med The Well of Ascension som är närmare 800 sidor lång och jag har kommit ungefär hälften. Halleluja. Men men, jag tycker om Mistborn-serien också och tänker läsa ut den boken före jag börjar med Marie Lu's avslutade del i Legend-triologin.

Ni som vill veta vad boken handlar om kan kolla HÄR men OBS! SPOILERS FINNS! 

Recensionsdag är 22 oktober. 

Stort tack till Modernista för boken! 

Är det någon mer som har fått hem boken? Någon som har läst den på engelska & vad tyckte du om den i så fall?

3 kommentarer:

  1. Fick oxå hem Champion och är så tagga på att läsa den! :)

    SvaraRadera
  2. Hej, jag skulle bara vela tipsa dig om en tävling som min kompis har på sin blogg. Jag vet att det inte är så kul att få reklam osv. i sina kommentarer men hon är ganska ny inom bloggvärlden och när jag senast kolla så var det ingen som anmält sig till hennes tävling än. Med andra ord så tycker jag synd om henne och jag vill hjälpa henne helt enkelt. Det vore verkligen kul ifall du skulle kunna vara med. :)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!