söndag 1 december 2013

Månadens läsrapport: November 2013

Redan dags för årets elfte läsrapport! Dagarna bara går och går...

Lästa böcker:
Berövad
Kärlekens musik - Nora Roberts
Stad av skuggor - Cassandra Clare
Scarlet - Marissa Meyer
Återkomsten - Nora Roberts
Farligt nära skandal - Anne Herries
Den gåtfulle earlen - Margaret McPhee
Rebell i siden - Louise Allen
Krigarens begär - Michelle Willingham
Krigarens hjärta - Michelle Willingham
En exemplarisk debutant - Louise Allen
Fara väcker lust - Gail Ranstrom
Nyckeln - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
Berövad - Liz Coley

Antal: 13

Engelska: 0
Svenska: 13

Bästa bok/böcker:
NyckelnLite av ett självklart val är månadens allra bästa bok: Nyckeln. Men även Berövad var riktigt bra och sorglig och såklart Nora Roberts böcker också!

Sämsta bok:
Hm, jag vet inte...Kärlekens musik kanske? Fastnade inte riktigt för själva handlingen och då blev det bara *kaboom*

Kommentar:
Yay, en bok mer än förra månaden! Hade ju helst velat komma över 15 böcker den här månaden men har inte hunnit läsa lika mycket som jag velat p.g.a. träningar, matcher, skolan, prov, läxor m.m. Fast jag är glad att jag åtminstone hunnit läsa några böcker!

Nästa månad:
Nästa månad satsar jag på 15 böcker igen, då det är jullov och då borde jag nog hinna läsa några fler böcker! Ska även försöka läsa ut de flesta recensions ex så att högen inte är enorm när det nya året börjar..

1 kommentar:

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!