tisdag 3 december 2013

Top Ten Tueday #5

Hej hej allihopa! Jag hade tänkt idag köra med ett Top Ten Tuesday-inlägg för jag såg att denna gången skulle TTT vara om de 10 böckerna man längtar mest efter som kommer ut 2014. Finns några böcker som håller på att längta ihjäl mig till! I alla fall Top Ten Tuesday hålls utav The Broke and the Bookish - en engelsk bokblogg, inlägget hittar ni här.

(Vet faktiskt inte riktigt varför jag slutade med dem här inläggen..får väl se om jag tappar lusten igen.)

På engelska heter dagens kategori:
Top Ten 2014 Release I'm Dying To Read

Min lista har ingen som helst ordning!

Pappersstäder10. Isla and the Happily Ever After - Stephenie Perkins

9. Beautiful Creatures 3: Det högsta priset, det största offret - Kami Garcia & Margaret Stohl

8. Utvald - Ally Condie (Matchad #3)

7. Pappersstäder - John Green

6. Alice i Zombielandet #2 - Gena Showalter (augusti 2014)

5.  3 delen i Tahereh Mafis serie (Rädda mig inte och Rör mig inte)

Allegiant                                                                                                                                             4. Drömtjuven - Maggie Stiefvater (Kretsen #2)

3. Prodigy - Marie Lu (Legend #2)

2. Leva Älska Brinna Dö - Sofie Thrinh Johansson (Halvblod #3)

1. Allegiant - Veronica Roth (#3)


Någon bok som ni längtar efter? Eller ser eran lista på ett ungefär ut som min? Kommentera! Vilken bok/böcker tycker DU vi ska ta & läsa som kommer ut 2014?

1 kommentar:

  1. Boken om Mademoiselle Oiseau! Älskar Lovisas bilder! ♥ Längtar också efter en bloggares bok som kommer ut på rabén&sjögren, vet dock int om den kommer nästa år...Den heter iallafall Det handlar om dig!
    Sen längtar jag efter pappersstäder så att jag dööör.

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!