onsdag 1 juli 2015

Månadens läs rapport: Juni 2015

Lästa böcker:

Mörkrets makt - Yamilé Andreasson
Ett mörkt förflutet - Nicole Löv
När vi möttes - Anna Todd
Du är aldrig ensam - Sarah Dessen
The Ruby Circle - Richelle Mead
Fangirl - Rainbow Rowell
Ett folk utan land - Melina Marchetta
Bad taste in boys - Carrie Harris
My life with the Walter boys - Ali Novak
On the fence - Kasie West
A court of thorns and roses - Sarah J. Maas
Kråkornas fest - George R.R. Martin
När vi tvekade - Anna Todd

Antal: 13
Svenska: 8
Engelska: 5

Omlästa: 0
Antal sidor: 5492

Recensions exemplar (utan omläsningar): 7
Hyllvärmare: 2

Bästa bok/böcker:
The Ruby Circle (för att det är slutet för Sydrian
Fangirl, My life with the Walter boys och min absoluta favorit den här månaden: A court of thorns and roses.

Sämsta bok: När vi tvekade - den var inte dålig, men det var för mycket fram-och-tillbaka konstant genom hela boken.

Kommentar: 
Jag är nöjd med den här läsmånaden, jag kom över 10 böcker och jag läste dessutom flera på engelska. 

Nästa månad: 
Jag ska försöka läsa minst 10 böcker, varav minst 3 hyllvärmare. 





2 kommentarer:

  1. Ja de där hyllvärmarna är knepiga att få grepp om!! Fast om jag inte läser några bloggar och slutar blogga kanske jag lyckas...och tar bort alla mail man får från förlag och onlinebutiker :P

    SvaraRadera
  2. Fangirl är en bok som jag är så sugen på att läsa.

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!