onsdag 29 juli 2015

Lite random fakta om mig

Eftersom jag just nu har inget annat att skriva om - för typ alla recensioner som har kommit upp har varit tidsinställda sedan några veckor tillbaka - så tänkte jag göra den här...enkäten? Taggen? Jag vet inte riktigt vart den kommer ifrån, men då jag sett olika på flera bloggar (både "vanliga" & bokbloggar) så tänkte jag också göra den/dem för att det inte ska allt för tomt här på bloggen.

So here we go...

Jag heter Vilma Gabriella ...
Jag är för tillfället hungrig och lite trött.
Jag är bra på att tänka för mycket på allt & inget.
Jag tycker inte om spindlar och ormar.
Jag är dålig på att inte säga det rätta.
Jag läser för att leva flera liv i stället för ett.
Jag gillar att skratta med människor man gillar.
Jag sjunger med i låtar mest hela tiden, även om jag inte kan sjunga bra och inte kan texten.
Jag älskar att spela innebandy.
Jag är inte speciellt bra på att laga mat.
Jag föredrar choklad framför vilket godis som helst.
Jag tycker om citat/quotes.
Jag är beroende av läppbalsam och mjölk.
Jag har på mig en djupblå sommarklänning.
Jag dricker hellre mjölk framför läsk.
Jag lyssnar på Håkan Hellström och Taylor Swift på repeat.
Jag blir arg på att världen inte har kommit längre i det här med acceptans när det gäller bakgrund, religion, läggning och kön. Alla har samma värde, punkt.
Jag blir rädd av att inte veta vad som händer efter döden.
Jag önskar att jag kunde leva mer i nuet.
Jag drömmer om att resa jorden runt som fotograf.
Jag längtar efter framtiden.

Jag vet att vissa av svaren kanske inte riktigt är "svar", men nu vet ni kanske nåt i alla fall om lilla mig ^^

Ha en fortsatt härlig sommar!

1 kommentar:

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!