tisdag 19 augusti 2014

Min nuvarande läsning

Om man kollar vad jag läser på Goodreads så läser jag följande:

  • Seraphina - Rachel Hartman
  • Kleptomania - Kristina Hård
  • Vingar av glas - Sofie Trinh Johansson
  • De odödligas hunger - Julie Kagawa
  • Echo & Noah - Katie McGarry
Det är inte lite böcker, men jag har faktiskt bara påbörjat en bok: Seraphina och det var väääääldigt länge sen och jag har tagit en lång paus i den boken. Så jag tänkte försöka läsa andra och tredje boken i Sofie Trinh Johansson triologi som dessutom är låneböcker och som snart ska vara återlämnade. Sen så har jag flera nya rec-ex och ett tiotal gamla + massa rec-ex som kommer trilla ner i brevlådan allt eftersom de givs ut. Känn pressen. Jo tack, det gör jag verkligen. 

Pressen & stressen är lite större än den skulle varit ifall jag inte skulle ha läst del 1-3 och sett säsong 1-4 av Game of Thrones, men men gjort är gjort! Så innan augusti är slut så ska jag ha läst dessa 4 böcker:

  1. Vingar av glas - Sofie Trinh Johansson (Halvblod #2)
  2. Leva Älska Brinna Dö - Sofie Trinh Johansson (Halvblod #3)
  3. De odödligas hunger - Julie Kagawa
  4. Echo & Noah - Katie McGarry
Och kanske någon utav de här 3: Beautiful Creatures bok 3: Den sista prövningen, Ink eller Ankomsten. 

Har ni något tips på vilken bok jag ska börja läsa eller lägga åt sidan? Vad läser ni just nu?

1 kommentar:

  1. SV: Haha jaa du måste åka till England! Speciellt Oxford med tanke på att du gillar böcker, så underbar bokstad! Och tack, jag älskar den med :D<3

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!