måndag 12 augusti 2013

Uppdateringar om lite allt möjligt

Heeej!
Nu är jag inne på den sista veckan innan börjar skolan igen. Känns både tråkigt och roligt, för jag börjar sjuan nu (jippie!!) och är lite nervös.
Så för att lugna nerverna, så sitter jag nu och kollar klart på Pretty Little Liars säsong 2 och kan meddela att jag idag såg från avsnitt 11 till avsnitt 18. Hm, kanske borde ta en liten paus då och då så att jag kan se på det senare i veckan också?
I alla fall nerverna kanske inte riktigt lugnar ner sig, för ibland sitter man som på nålar och hoppar till för varenda ljud.
Jag älskar PLL och ska köpa säsong 3 så fort den har kommit ut!
I <3 haleb="" p="">Och så undrar jag om ni vet någon bra PLL-sida?
FiendenOch gärna en sida där man kan köpa posters från PLL i Sverige!
All hjälps tas tacksamt i mots!

Idag var inne på biblioteket för att hämta en bok och det var:
Levande döda: Fienden av Charlie Higson. En skräck & fantasy bok, låter intressant!

Som sagt så kommer jag mest ta det lugnt och kanske skriva ett litet inlägg då o då.

Ha det bra!





 

2 kommentarer:

  1. Hej :)
    Jag har massor med bra serier att tipsa dig om som du borde spana in och se om de kan vara något för dig.
    Under the dome, Twisted, Teen wolf, Switched at Birth, Heartland(häst serie men så bra), the Fosters, Hart of dixie, Beauty and the Beast. Sen finns ju även Gilmore girls och Prison break som redan är färdiga.
    Filmer så har jag inte sett någon super film på länge, har mest sett serier och läst böcker senaste tiden. Angående PLL så ligger jag faktiskt efter där, jag tycker serien går så långsamt fram så jag har gärna typ en säsong att se så man kan köra maraton och man känner att det händer någonting :)

    SvaraRadera
  2. och angående hur jag hinner se och läsa så mycket så är jag mamma ledig fast det tar ju sin tid och mina 4 hundar som jag tränar en del med tar oxå tid. Men jag lyssnar oftast på ljudbok på promenader när jag ute och sysslar i trädgården och när jag kör bil. Läser gör jag mest när dottern sover eller sambon är ledig och serier ser jag nästan på jämt även om vissa avsnitt får man mest lyssna och små snegla på medan man gör annat men det fungerar bara när man känner till serien och vet vilka karaktärer som har vilken röst :)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!