tisdag 20 augusti 2013

I min brevlåda #35

Jane EyreIdag fick två paket i brevlådan från Argasso och Semic. Tack till er!
Från Argasso fick jag 2 seriealbum: Jane Eyre & Svindlande höjder. Två klassiker som jag har velat läsa, men tycker att det är ganska jobbigt att läsa klassiker. Såå jag kör på seriealbum.
Och från Semic: Beautiful Creatures: Svåra val, magiska hemligheter av Kami Garcia & Margaret Stohl!
Ska börja läsa den så fort som möjligt, jag har fastnat lite i Miss Peregrines hem för besynnerliga barn, men jag kanske kan läsa boken i skolan.


Beautiful Creatures D. 2 - Svåra val, magiska hemligheterIdag har jag även börjat skolan igen! Och jag började 7:an vilket är helt awesome! Vi har fått skåp, dator och helt andra scheman!
Jag tycker det är jättekul och har fått en massa nya klasskompisar, för vi är 76 st i klassen uppdelat i grupper per ämne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!