lördag 7 juni 2014

Tumblrs bokkärlek #6

Länge sedan det var någon ny del av Tumblrs bokkärlek - som går ut på att jag hittar bilder på Tumblr som kan innehålla quotes, bilder från filmatiseringen eller något annat som på något sätt är bokrelaterat. Även om vissa saker inte är bokrelaterat rätt igenom, som Disney. 

Den här veckan så blir det lite "gammalt" men ändå nya bilder, som är ganska roliga enligt mig. 
Någon som vill ha? JAG!!!! 
Dem där näsdukarna behövs nu...

Det var allt för denna lördag. Nästa vecka blir det Problems of A Booknerd, men tidsinställt eftersom jag då ska till Star Camp (som är ett innebandyläger i Göteborg för dem som undrar). 
Ha en trevlig lördag nu & läs mycket! 

Vilken/vilka böcker läser ni just nu? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!