lördag 1 mars 2014

Månadens läs rapport: Februari 2014

Så...andra läs rapport för i år. Och jag kan väl säga att det här har varit den sämsta månaden hittills...

Förr eller senare exploderar jagBeautiful Creatures 3: Det högsta priset, det största offret - Kami Garcia & Margaret Stohl
Förr eller senare exploderar jag - John Green (omläsning)
Den mörkaste viskningen - Gena Showalter (omläsning)
Den mörkaste passionen - Gena Showalter
Den mörkaste hemligheten - Gena Showalter 
Den mörkaste lögnen - Gena Showalter
Våga älska - Nora Roberts

(Som ni ser: inte många böcker i februari har blivit lästa!?)

Antal: 7
Svenska: 7
Engelska: 0

Omlästa: 2
Antal sidor: 2777

Recensions exemplar: 5 (utan omläsningar)
Boktolva: 0/12
Hyllvärmare: 2
Klassiker: 0
Kaosutmaningen: 5 (3 upplagda recensioner än så länge)

Bästa bok/böcker:
Eftersom Förr eller senare exploderar jag är omläsning, gills den inte. Annars hade den varit en solklar favorit. Men Gena Showalters böcker var mycket bättre än jag hade trott och Nora Roberts imponerar som vanligt med en härlig romantisk bok: Våga älska.

Sämsta bok:
BC #3 var bra, men når fortfarande inte upp till "favorit-steget". Den hamnade i skymundan av alla de andra böcker jag har läst den här månaden och jag tänker inte liksom på den efter att jag läst ut den. Hoppas på att fjärde delen är bättre!

Kommentar: Ajaj, bara 7 böcker. Inte likt mig men det har varit en månad då skolan & sömnen gått före läsningen & bloggningen. Jag hoppas att det ska bli ändring på det nu i mars, men man vet aldrig. Inte så bra heller att 2 av böckerna är omläsningar...

Nästa månad: Ta igen läslusten och komma över 10 böcker åtminstone! Även minska rec-ex högen!

1 kommentar:

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!