onsdag 19 mars 2014

I min brevlåda #56 (eller vad det nu är)

Idag fick jag en trevlig tjock överraskning i brevlådan som vägde runt 2 kg stod det. I'm not kidding! Boken som är på över 500 sidor har jag fått signerat av själva författaren Fredrik Lindblom. Och boken heter Dödens trubadur och är den fristående fortsättningen på Röd skymning som jag tyckte var en riktigt bra bok, med spänning och oerhört fina illustrationer. I Dödens trubadur så ska det vara dubbelt så många illustrationer och jag ser verkligen framemot att få läsa boken!
Stort tack till förlaget Ascentoria och Fredrik Lindblom!

Vill ni läsa den här boken? Har ni läst föregångaren Röd skymning?

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Kul att du fick boken redan idag! Det ska bli väldigt spännande att höra vad du tycker om den sen. Och för att göra dig ännu lite gladare, så kan jag berätta att det inte "bara" är dubbelt så många illustrationer i den som i Röd skymning, utan tredubbelt så många :)

    Mycket nöje!

    /Fredrik

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad kul! Jag uppfattade bara att det dubbelt så många illustrationer, inte tredubbelt! Ska bli spännande att få läsa den!

      Radera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!