tisdag 25 februari 2014

I min brevlåda #54

Herregud, femtiofjärde upplagan utav "I min brevlåda"-inläggen! Tänk att jag har fått så himla många böcker, och ändå har jag oftast tagit flera böcker i samma inlägg!
Jag fyllde ju 14 (!) förra året och idag så fick jag en försenad födelsedagspresent: en bok! Mamma hade betalat express för den, men den hade tagit dubbelt så lång tid att komma fram ändå...

Men i alla fall, boken jag fick var:

  • United We Spy av Ally Carter - som är den sjätte & sista delen i Gallagher Academy som handlar om Cammie & Co som  går på en spionskola. Har längtat ihjäl mig efter att få läsa den , och kan verkligen rekommendera den här serien!
Dessutom så har jag frågat efter några rec-ex från B Wahlströms & Damm förlag. Uppmärksamma detta: jag frågade bara efter 2-3 böcker, men fick frågan om hela serien och kunde inte tacka nej. Jag vet, *fy på dig Vilma!* Det var ju meningen att jag skulle undvika att fråga efter massor av böcker tills jag har läst klart dem jag redan har..

Jag fick hem alla böckerna i e-boks format vilket minskade lyckan lite, men jag tackar ändå så mycket för böckerna. (Även om jag hade velat ha dem i fysisk form...)
  • Bröllopsnatten av Sophie Kinsella
  • Spejarens lärling bok 1-11 av John Flanagan
Så sammanlagt så har jag fått 1 födelsedagsbok och 12 böcker från B Wahlströms/Damm förlag. 
Bara 13 böcker till i den olästa högen! Yay... :(

Det går trögt i läsningen - och i bloggningen - och jag hoppas på att jag återfår lusten snart igen. Jag har börjat komma igång igen tack vare Underjordens härskare-serien av Gena Showalter. Det är de böckerna som de dyker upp recensioner på, ifall ni undrar.

Någon utav böckerna som ni har läst & gillat? Eller vill ni läsa någon av dessa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!