tisdag 11 juni 2013

I min brevlåda #32

Gycklarens arvIgår så fick jag hem en bok från Opal som jag inte ens visste om. Boken var Gycklarens arv av Kersti Vikström. Och om jag fattade rätt är det här hennes debutroman som kommer egentligen ut i september, men detta är då ett förhandsexemplar. Men inte vilket förhandsexemplar som helst! Om man lägger upp recensionen på denna bok mellan 2 datum (kommer inte ihåg vilka) i augusti kan man vara med och tävla om 2 biljetter till bokmässan! Låter inte det awesome?!

Jag blev jätteglad när jag fick boken ^^
Men jag tror att jag väntar till juli åtminstone med att läsa den, då recensionen ska läggas upp i augusti. För just nu så har jag många, många böcker som ska läsas först och sedan skriva klart alla recensioner jag börjat på men inte avslutat. (Dumt, dumt, dumt...)

Iallafall, jag började på Alice i Zombielandet av Gena Showalter igår och man kan minst säga att jag är som fastklistrad i den. Det är ju helt underbara och härliga karaktärer i den! Och vissa är så där farliga och mystiska att man vill veta mer om dem...
Jag har kommit några hundra sidor och hoppas verkligen att den är som den är nu till slutet. För då kan jag lova er att den är en ny storfavorit!

Har ni läst Gycklarens arv eller Alice i Zombielandet som jag även nämner?
Eller vill ni läsa dem? Det vill jag!

1 kommentar:

  1. Svar: Pew! För ett tag trodde jag att jag var den enda. ;)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!