fredag 4 januari 2013

Recensions ex och vinst

BlodsmagiJag skrev ju om att jag vann 2 böcker och nu har jag en kommit fram!
I torsdags så fick jag hem boken som jag vann i Albas månads tävling, Evig natt av Michelle Paver, som är mest känd för sin serie Vargbröder.
Tack så jätte mycket för boken, Alba!

Och så fick jag ett recensions ex från B Wahlströms. Och boken var Blodsmagi av Tessa Graton. Boken har inte kommit ut ännu, så jag ska (bland alla andra bokbloggare som fått den :)) få läsa den innan den kommit ut!

(Kommer inte att blogga i helgen, möjligtvis på söndag, för jag har innebandycup hela helgen! Sikta mot stjärnorna!)

// Dola

1 kommentar:

  1. Roligt med lite nytt :D

    SV: ahaa, det förklarar varför jag inte hittar den någon annanstans, typ Adlibris :)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!