torsdag 10 januari 2013

I min brevlåda

DivergentJag hade tänkt börja med att skriva vilka recensions exemplar jag fått i veckan, varje helg men det funkade inte riktigt eftersom jag har redan läst ut Erebos som jag fick .
Böckerna jag fått hittills i veckan är:
  • Erebos - Ursula Poznanski (redan läst ut, recension kommer snart)
  • Falla sönder - Tahereh Mafi (jätteglad över att jag fick ett exemplar av den här, för B Wahlströms trycker bara den i 100 upplagor. Men den finns som e-bok :)
  • Divergent - Veronica Roth (tänker börja läsa den här boken direkt efter att jag skrivit det här inlägget!)
Jag vet inte om det kommer fler böcker den här veckan eller nästa. Jag får väl skriva ett inlägg om jag får några fler böcker i helgen :)

Har ni läst någon av de här böckerna? Eller vill ni läsa någon av de?
Kommentera ditt svar!

Har väldigt många recensioner att skriva, men har inget lust att göra det. :(
Ska försöka skriva åtminstone 1 recension idag.
Jag har läst ut Bläckdöd, Erebos, Blodsmagi. Har jag glömt någon?

// Dola

7 kommentarer:

  1. Tror du kommer älska Divergent! :)

    SvaraRadera
  2. Köpte typ Divergent för en vecka sedan =)

    SvaraRadera
  3. Jag hade också tänkt börja på Divergent ganska så snart! :)

    SvaraRadera
  4. Jag har köpt hem Erebos och Divergent, tänker försöka läsa de så fort som möjligt :D

    SvaraRadera
  5. Divergent var otroligt bra! Hoppas du kommer gilla den :)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!