måndag 1 april 2013

Liebster Blog Award

Stort tack till Ella <3 :="" denna="" f="" fr="" gor.="" har="" man="" nio="" om="" p="" rkelse="" ska="" svara="" tt="" utm="">
Vad ville du bli när du var liten?
Vetrinär. :) Jag älskade djur, det gör jag fortfarande, och då drömde jag om att bli vetrinär. Fast även bibliotikarie, fast inte lika mycket.

Vad är du idag?
En innebandy och bowling spelande bokbloggare som även älskar djur. <3 p="">
Vart vill du helst resa?
Det finns så många fantasy platser jag skulle vilja besöka! Fast jag vill också åka till Kenya, New York, Los Angeles och Paris.

Var ser du dig själv om 5 år?
Förhoppningsvis är jag en bra elev med hyfsat bra betyg och underbara vänner!

Rött eller vitt?
Eh, det beror på. Jag gillar både färgerna, men det får nog bli rött. Ända sedan jag läste om vampyrer har jag själv velat vara en vampyr med röda pupiller. ;)

Sommar eller vinter?
Jag älskar vintern, dels för att jag fyller år, dels för att det är jul och dels för att det är så fint ute.
Men jag gillar sommaren också, det är skönt att gå med linne och short, bada och bara lata sig.

Skog eller hav?
Både. Älskar att bada men gillar att vara ute i skogen också.

Vad gör dig ledsen?
När någon är dum mot mig eller mina vänner. När en bra bokserie tar slut. Om någon behandlas orättvist.

Vad är det bästa du vet?
Att spela innebandy med mitt underbara lag och att läsa böcker!
Det finns många fler saker, men jag kommer inte på mer saker just nu...

Bloggarna jag skickar utmärkelsen vidare till:

BokLiz - En bra bokbloggare som skriver intressanta inlägg och bra recensioner!

Boktycke - En utav de absolut bästa bokbloggarna tycker jag, jag hittar nästan alltid fler än 3 böcker varje gång där som utökar min läslista, hon skriver väldigt bra recensioner och intressanta inlägg.

Bokvarg - Elisabeth (bokbloggaren) blandar sina inlägg med humor och ibland till och med skämt, hon skriver även bra recensioner!

Mowa - En blogg som inte bara skriver om böcker utan även om nagellack. Och hon gör även Dagens Inspo vilket jag tycker är väldigt roligt. Hon lägger alltså upp någon bild som Dagens Inspo.

Schitzo-Cookie's Bokblogg - Ännu en bokblogg som jag följer med stort intresse. Hon skriver bra recensioner och även andra intressanta inlägg.

Så där ja, nu var det klart!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!