fredag 5 april 2013

Bokbloggsjerka 5-8 april

Dags för bokbloggsjerka igen! Det är Annika som håller i den. Klicka här om ni vill veta mer information.

Veckans fråga:
Hur ser den ultimata lässtunden ut för dig?

Det är när jag sitter i min lila schäslong med en filt och godis! Och en bra bok såklart! Oftast så läser jag lite överallt och om jag har en bra bok så är det nästan alltid den ultimata lässtuden för mig! ;)
Åh, vad sugen jag blev på godis nu! Eller bara någon sötsak, ska gå och kolla i skafferiet om det finns något...

Bye bye!

Berätta gärna om din ultimata lässtund i kommentarerna!

9 kommentarer:

  1. Jag tänker ha en (nästan) ultimat lässtund så fort jag hoppat runt bland bloggarna :)

    SvaraRadera
  2. Visst kan det förhöja läsmyset med lite godis :)

    SvaraRadera
  3. Haha nu blev jag också godissugen.

    SvaraRadera
  4. Det låter som en ultimal lästund :)
    Och en bra bok är ju så klart det allra viktigaste ;)

    SvaraRadera
  5. Ja godis är aldrig fel men oj vad de lägger sig runt magen
    Mia

    SvaraRadera
  6. Jag äter också gärna lite godis när jag läser :) och en filt är ett måste.

    SvaraRadera
  7. Håller med Mia och jag äter nästan aldrig när jag läser böcker :)

    SvaraRadera
  8. Hela dagen igår längtade jag efter ultimata lässtunder men var inte hemma, sen när jag kom hem somnade jag :(

    SvaraRadera
  9. Boken är viktig, är den bra går det att läsa nästan var som helst!

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!