tisdag 1 december 2015

Månadens läs rapport: November 2015

Lästa böcker:

Pretty Little Liars: Lögner - Sara Shepard
Gone Girl - Gillian Flynn
Det har alltid varit du - Sofia Fritzon 
Evig natt - Michelle Paver
Offerlamm - Erica Spindler
Spring så fort du kan - Sofia Nordin
Fulast i världen - Ingrid Olsson
Underkastelsens 12 nyanser 
Fågelhuset - Ester Roxberg


Antal: 9
Svenska: 9
Engelska: 0

Omlästa: 0
Antal sidor: 2635
Recensions exemplar (utan omläsningar): 7
Hyllvärmare: 7

Bästa bok/böcker:
Offerlamm överraskade mig rejält - den var riktigt, riktigt bra!

Sämsta bok:
Fågelhuset var inte något för mig.

Kommentar:
9 böcker får jag ändå vara nöjd med, i alla fall med tanke på alla prov & inlämningar i skolan som jag haft plus de som jag ska ha nu första decemberveckan. (fullt upp med andra ord)
Dessutom så har jag ju minskat min hyllvärmare-hög med 7 stycken böcker!!! Tror faktiskt att jag bara kan ha ett tiotal kvar nu...

Nästa månad:
Jullov i slutet av månaden, men innan dess så är det - dessvärre - ett flertal prov och inlämningar som ligger högst upp på prioriteringslistan. Men jag ska ändå försöka läsa åtminstone 7 böcker, varav 2 hyllvärmare. 

Jag har även dragit en ny bok från min TBR-jar och decembermånads boken blev första delen i The Tudors-trilogin av Anne Gracie, nämligen Ske din vilja. Har inte hört så mycket om den, får väl bli lite av en överraskning. 



1 kommentar:

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!