tisdag 29 december 2015

Bokiga julklappar 2015

Jag fick några bokiga julklappar under granen i år också. Jag fick To All the Boys I Loved Before av Jenny Han, Untold av Sarah Rees Brennan, Gudar & Monster av Laini Taylor, Heir of Fire av Sarah J Maas och till och med en bok på spanska - då jag läser det i skolan: Cartas de amor a los muertos av Ava Dellaira. Originaltiteln på den är Love Letters to the Dead

Jag fick även några bokmärken, vilket är välbehövligt då mina gamla börjar se väldigt slitna ut. 

***

Jag har redan börjat läsa Heir of Fire - jag kunde inte låta bli - och den är hittills så himla bra. Älskar att vara tillbaka i Maas värld tillsammans med Celaena, Chaol, Dorian och nu även nya karaktärer som Manon, Rowan & Aedion. Helt ärligt, så är jag helt lyrisk när jag läser i boken. 



Jag hoppas att ni har haft jättebra juldagar & att ni nu får en fantastisk nyårsafton! 

Gott nytt år på er så här några dagar i förväg! 

2 kommentarer:

  1. Åh vad fina böcker! Och gud vad coolt med bok på spanska?! Bra verkar den också :D

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga klappar du har fått!

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!