fredag 25 december 2015

Dags för bloggstafett!

Okej, det här inlägget kom inte ut igår (torsdag) som jag skrev i onsdagens inlägg. Oops.

Nu är det så att jag har fått äran att vara med i B Wahlströms bloggstafett om boken Askfödd av Sabaa Tahir. Här hittar ni infon om boken på förlagets hemsida. Jag är superexalterad inför att läsa boken och skriva dess recension. Chockerande med tanke på att jag annars inte alls har någon lust att läsa eller blogga.

Själva bloggstafetten kommer att börja 18 januari och pågå fram tills 30:e. Mitt inlägg kommer upp den 23 januari.

Här har ni hela listan så att ni kan förbereda er inför att läsa recensioner som - förhoppningsvis - kommer att öka er nyfikenhet på Askfödd.

18 januari

19 januari
http://swebookobsession.blogspot.se/

20 januari

21 januari

22 januari

23 januari

24 januari

25 januari
mittlivsommiimz.wordpress.com

26 januari

27 januari

28 januari

29 januari

30 januari

***

Så 23:e är datumet ni ska kolla in här på bloggen för att läsa min recension om Askfödd!

Hoppas ni hade en trevlig julafton igår och att ni får en mysig juldag idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!