onsdag 23 december 2015

Top Ten Tuesday #38

Lite försenat, men vad gör det?

Jag har haft fullt upp med...ingenting. Men jag har ändå ingen lust till att blogga eller till att läsa så värst mycket heller, så då blir det tyvärr bloggtorka...

Gårdagens Top Ten Tuesday löd i alla fall så här: Top Ten Books I Wouldn't Mind Santa Leaving under the Tree This Year.

(utan inbördes ordning)

10. The Heir av Kiera Cass
9. The Distance Between Us av Kasie West
8. Untold av Sarah Rees Brennan
7. Things I Can't Forget av Miranda Kenneally
6. The Unbecoming of Mara Dyer av Michelle Hodkin
5. Across the Universe av Beth Ravis
4. 14,000 things to be happy about
3. 1000 places to see before you die
2. The Heir of Fire av Sarah J Maas
1. Queen of Shadows av Sarah J Maas

Det är många böcker som står på min önskelista, och dessa är några av dem.

***
Jag misstänker att det inte kommer att komma upp så mycket inlägg mer det här året. Förutom ett inlägg som kommer upp på torsdag (?) om en speciell sak - så kolla in då vetja.

Och just det, kanske ett inlägg utifall att jag får några bokiga julklappar. Man kan ju alltid hoppas i alla fall!

En riktigt god jul på er alla! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!