torsdag 3 oktober 2013

I min brevlåda #41

 
Som ni ser har jag fått hem ett litet berg av böcker den här veckan! Verkligen kul med så många böcker, men min att-läsa-hög växer bara hela tiden...
 
  • Nora Roberts x 4 från Harlequin
  • KoMo av Pontus Joakim Olofsson från Styxx Fantasy
  • Anna and the french kiss av Stephanie Perkins från Bokus
  • The Returned: Återvändarna av Jason Mott från Harlequin
  • Kyss mig först av Lottie Moggach från Modernista
Stort tack till alla förlagen!
 
Idag har jag 10-dag och det innebär att man ska få en obligatorisk uppgift att göra och under dagen ska man ha jobbat i 5 timmar, buhu. Jag har 1 timme kvar, men jag ska äta först :)
Sedan är det dags att plugga inför spanskaprov (imorgon), NO-prov (onsdag) och prov på massmedia (fredag). Kul, va? ;)
 
Alla böckerna som jag fått är rec-ex men inte Anna and the french kiss som jag köpte på Bokus. Jag hade ett presentkort kvar på 100 kr och då köpte jag den. Tyvärr blev det inte samma omslag som jag hade velat ha, men det är innehållet som räknas!
Kyss mig först kom helt oväntat hem till mig, så det blev lite surprise!
KoMo frågade jag faktiskt efter iförrgår tror jag det var och den kom idag!
 
 
Någon bok som ni har läst? Vad tyckte ni om den?
Eller någon ni skulle vilja läsa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!