söndag 24 mars 2013

Min bokhylla - B

Den här veckan så har jag planerat en någorlunda full vecka med recensioner, Min bokhylla - inlägg och lite extra. Jag hoppas att ni kommer få ett härligt påsklov (eller en vanlig vecka!) och hinner läsa mycket! Jag har tänkt att starta med min träning till Star Camp 2013, om ni vet någon bra träningsblogg, webbsida eller app kommentera gärna!

Åter till vad rubriken antyder. Jag har inte så många böcker på bokstaven B så...
Det blir ett kort inlägg ;).
 * betyder oläst
¤ betyder läst
< betyder recensions exemplar

Dessa böcker har jag i min bokhylla på B,  efter författarens efternamn:

Peter Bergting - Häxmästarens dotter (¤)
Holly Black - Den vita katten (¤ <)
Holly Black - Den röda handsken (¤ <)
Kendare Blake - Anna klädd i blod (¤ <)
P. Bosh - Namnet på boken är hemligt (<)


Har ni läst någon av dessa? Kommentera gärna <3 strong="">

// Dola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!