söndag 2 december 2012

Julkalender-utmaningen #Dag 2

Nu är det första advent idag vilket innebär att det är 22 dagar kvar till jul!
Och nu är det Dag 2 i Julkalender-utmaningen som punktebba har börjat med.

Dagens fråga:
"En bok som du gråtit floder över"

Det finns ingen bok som jag gråtit floder över, men ibland blir jag så ledsen om en huvudperson som jag gillade jätte mycket dog.
I Överenskommelser som jag inte läste för så länge sedan, så blev jag väldigt ledsen när Seth avisade Beatrice.

Idag kommer det att komma flera recensioner bl.a. på Varghonans klan, Cinder, Sanningen om Alice & Bläckmagi.

Ska även försöka att läsa De utvalda: Tankeläsaren & Monstrets dotter igen, så att jag kan skriva en recension om böckerna.

//Dola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!