söndag 30 september 2012

Just nu läser jag...

Nu har jag kommit hem från bondgården (som jag skrev om i tidigare inlägg).
Och nu kan jag äntligen sätta mig framför datorn och blogga lite!
Just nu vet jag inte vad jag ska skriva om på bloggen så jag tänker bara skriva lite recensioner tror jag.

Men nu tillbaka vad rubriken antyder.
Just nu läser jag Chanslös av Gail Carriger.
Jag köpte den på bokmässan innan den ens hade kommit ut i butikerna !
Den kommer ut nästa månad, ifall ni vill läsa/köpa den.
Hittills tycker jag att den är jätte bra, så nu tänker jag gå och fortsätta läsa.

Bye,bye!!

Kommer nog upp några recensioner senare idag bl.a. om Delirium.

// Dola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!