måndag 17 september 2012

#Dag 24 -en bok du skulle vela att flera hade läst

Det blir nog Temeraire av Naomi Novik.
Jag gillar verkligen drakar, så det är inte så svårt att förstå att jag älskar den här serien!
Men den är väldigt detaljerad, och då menar jag väldigt.
Så även om jag gillar den, så tröttnade jag mest på andra delen, Jadetronen.
Men jag hoppas att den här serien kommer att bli väldigt populär och känd, för det förtjänar den.

Serien kanske kommer att bli film!
Regissören till Sagan om Ringen-filmerna har köpt filmrättigheterna.

1 kommentar:

  1. Sv: ... Japp, man vill att det ska blir bra, men man vill samtidigt att det ska gå fort... Jag kommer inte att stå ut!!!!!!! D:

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!