torsdag 31 juli 2014

Tävling hos "Inuti en bok"!

Just nu så har jag Klara på Inuti en bok en tävling där man kan vinna böcker! Hon har lagt upp den här bilden på vad man kan vinna:
Bilden från inutienbok.blogg.se - Klicka för större bild
Man vinner inte alla böckerna men om man har tur kanske man kan vinna en eller två utan dem man vill ha. Så här lyder reglerna: 
"För att vara med i tävlingen kommentera i det här inlägget att du är med, svara på frågan vilken/vilka av böckerna som har blivit film, skriv din mailadress och vilken/vilka böcker du skulle vilja vinna. Om flera har skrivit rätt svar lottar jag mellan dem och om du har en blogg kan du tipsa om tävlingen där och då skrivs ditt namn två gånger. Skriv länken till det inlägget i kommentaren eller en senare kommentar. Tävlingen avslutas den artonde augusti."

Alltså, ni går in HÄR och kommenterar. Inte på min blogg, just so you know. 
Jag tycker i alla fall att det är lika kul med tävlingar som vanligt och vill gärna få chansen att vinna någon utav böckerna! 

Tävlingen håller på fram tills 18 augusti så ni har ungefär 20 dagar på er. Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!