lördag 6 oktober 2012

Böcker 2012

Nu den här månaden utkommer de här böcker och jag längtar väldigt mycket efter vissa.

- Chanslös av Gail Carriger (Styxx Fantasy)
Jag har ju redan läst den här boken eftersom jag köpte den på bokmässan.
Och den är verkligen en favoritbok, rekommenderas.
- Särskild av Nene Ormes (Styxx Fantasy)
Är väldigt nyfiken på den här, eftersom andra säger att den är jätte bra. #2
- Udda verklighet av Nene Ormes (Styxx Fantasy)
Är även nyfiken på den här. #1
- Midnattsgränden av Rachel Caine (Styxx Fantasy)
Den här boken har jag redan hemma i bokhyllan och längtar tills jag får läsa den! #3



De här hör inte egentligen till men jag har fått reda på att tredje delen i Starcrossed av Josephine Angelini kommer ut Juni 2013!
Det är väääldigt lång tid tills dess tycker jag. (Bonnier Carlsen)

Omslagsbild: KorsadOch att del 10 i House of Night av P.C. Cast kommer ut tidigast maj 2013.  (Bonnier Carlsen)

Under våren 2013 kommer också Safirblå ut, andra delen i Tidlös kärlek av Kerstin Gier. Den tredje delen Smaragdgrön kommer ut hösten 2013.
 (Bonnier Carlsen)

Och en bok jag verkligen har längtar efter är Korsad av Ally Condie, som utkommer januari 2013!! Åh, vad jag längtar! (Raben & Sjögren)

Oj, ett lite komplicerat inlägg :).
Jag hoppas att ni har fått reda på många boktips och även till er som suktar efter nästa del i någon serie.

// Dola







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!