söndag 15 juli 2012

Katarina von Bredow

Nu har jag läst ut  Som jag vill vara av Katarina von Bredow.
Och den är en av mina favoritböcker av henne!


Jessica blir med barn och alla omkring henne försöker få henne att göra abort, men hon bestämmer säg för att behålla barnet. Pojkvännen drar sig undan i panik och hennes föräldrar fattar inte hennes beslut. Men hon finner stöd hos hennes bästa väninanns mamma som också är gravid.

Som jag vill vara  är en sträck läsnings bok!
Jag kunde inte lägga ifrån mig boken så jag har suttit 2 timmar i kväll och läst ut den.

Jag har läst  Som om ingenting, Knappt lovlig, Bara inte du, Hur kär får man bli, Expert på att rodna och Som jag vill vara av Katarina von Bredow.
Så jag har läst i stort sett alla böcker av henne, den enda boken jag vill läsa av de jag inte har läst är  Syskonkärlek. 
Mina favoritböcker av Katarina von Bredow är Expert på att rodna, Hur kär får man bli, Bara inte du och nykomlingen  Som jag vill vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!