fredag 13 juli 2012

Fredagen den trettonde

Idag är det ju fredag den trettonde, och i stort sett  säger alla att det är en otursdag.
Men för mig idag så är det snarare lyckodag!
För det har kommit in 3 böcker på biblioteket åt mig!
Så jag ska hämta dem idag eller imorron.
Dem här böcker ska jag hämta:

                                                       Ödet av P.C. Cast
Ödet av P.C. Cast
                                    Som jag vill vara av Katarina von Bredow
Som jag vill vara av Katarina von Bredow
                                               
                                                  Audrey av Robin Benway
Audrey av Robin Benway




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!