tisdag 22 september 2015

Top Ten Tuesday #37

För att det inte bara ska bli recensioner på den här bloggen - eftersom jag cero inspiration till andra inlägg - så hänger jag på veckans Top Ten Tuesday. Medan jag ändå är inne på den oexisterande blogguppdateringen - vad vill ni se här på bloggen? Kommentera allt mellan himmel och bok!!

I alla fall, veckan tema/kategori lyder: Top Ten Books on my fall TBR-list.

Ja...jag har många böcker hemma som jag vill, ska, måste läsa - så här kommer en blandning av allt från gamla recex, köpta böcker och nya böcker.

(utan någon ordning)

10. Obsidian - Jennifer L. Armentrout

9. Pretty Little Liars - Sara Shepard

8. The Tudors #1-3 - Elizabeth Massie

7. The Fill-In Boyfriend - Kasie West

6. The Heir of Fire - Sarah J. Maas

5. Spring så fort du kan - Sofia Nordin

4. Evig natt - Michelle Paver (påbörjad men ej avslutad)

3. Dimensioner - Sofie Berthet

2. The Scorch Trials/I vansinnets öken - James Dashner

1. Soulscreamers volume 2 - Rachel Vincent

Så det var min lista! Vad är på er höst TBR?

Ps. det kommer ut en ny recension imorgon, på Rick Yanceys nya bokserie... 

1 kommentar:

  1. The Tudors var helt OK - lättläst lite lightvariant av de tyngre historiska romanerna om den perioden...

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!