tisdag 17 mars 2015

Top Ten Tuesday #29

Du hittar Top Ten Tuesdays "källa" här.  Veckans kategori/tema är Top Ten Books on Our Spring TBR-list!
Mitt mål 2015 var ju att försöka läsa alla olästa böcker hemma, speciellt gamla recensions ex som har varit hyllvärmare alldeles för länge, och jag tycker faktiskt att jag har börjat helt okej i alla fall! Högen med olästa böcker minskar i alla fall...

Här är min topp 10, som består av 5 hyllvärmare som ska läsas innan sommarlovet och 5 böcker jag inte har hemma i bokhyllan men väldigt gärna vill läsa nu i vår. (vilket betyder att jag måste köpa hem dessa böcker.)

(utan inbördes ordning.)

10. Skuggan av Anna - Rebecca James 

9. Sekten - Chris Jordan

8. Evig natt - Michelle Paver
 
7. KoMo - Pontus Joakim Olofsson

6. Fulast i världen - Ingrid Olsson

5. The Elite - Kiera Cass

4. Clockwork Princess - Cassandra Clare 

3. Crown of Midnight - Sarah J. Maas

2. Untold - Sarah Rees Brennan

1. The Indigo Spell - Richelle Mead

Plus typ några hundra mer böcker. 

Vad ska ni läsa nu i vår? ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!