tisdag 16 december 2014

Top Ten Tuesday #24

Det är bara 8 dagar kvar till julafton!! Och bara 3 skoldagar kvar!!!!!!!!

Tänkte svara på the Broke and the Bookish TTT idag och denna vecka är det detta:

 Top Ten books I read in 2014.

Jag fick kolla igenom mina månadsrapporter för att se vilka de bästa böckerna var och dessa kom jag fram till:

(Utan inbördes ordning!)

  1. Jag ger dig solen - Jandy Nelson
  2. Rött uppror - Pierce Brown
  3. Champion - Marie Lu
  4. The Final Empire - Brandon Sanderson
  5. Svärdets makt - George R.R. Martin
  6. Unspoken - Sarah Rees Brennan
  7. Clockwork Angel - Cassandra Clare
  8. En vis mans fruktan - Patrick Rothfuss
  9. Sätt mig i brand! - Tahereh Mafi
  10. United We Spy - Ally Carter
Det har faktiskt varit en hel del ändå som varit riktigt bra och förtjänar att vara på den här listan, men jag tog de som jag alltid kommer att älska & förmodligen kommer att läsa om väldigt snart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!