måndag 1 december 2014

Månadens läs rapport: November 2014

Lästa böcker:

Det oändliga havet - Rick Yancey
Världens viktigaste kyss - David Levithan
Four: en novellsamling - Veronica Roth
Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon
Svindlande höjder - Emily Brontë
Jag ger dig solen - Jandy Nelson
Ankomsten - Shaun Tan
En enda natt - Simona Ahrnstedt
Fateful - Claudia Gray
Rött uppror - Pierce Brown

Outtalat - Sarah Rees Brennan

Antal: 11
Svenska: 10
Engelska: 1

Recensions ex (utan omläsningar): 10
Boktolva: 2 (7/12 klarade hittills)
Hyllvärmare: 2
Klassiker: 1
Kaosutmaningen: 3 (58/65 punkter avklarade)

Bästa bok/böcker:
Rött uppror, En enda natt och Jag ger dig solen fick alla fullpott av mig den här månaden, jag rekommenderar varenda en!

Sämsta bok:
Det oändliga havet var inte lika bra som föregångaren, så jag måste säga att den var den sämsta boken nu i november. 

Kommentar: 
11 böcker är inte så dåligt ändå, med tanke på alla prov som måste göras innan betygen sätts. 

Nästa månad: 
Jag ska försöka läsa ännu mer olästa recex - speciellt Munros böcker - och försöka klara av Boktolvan, då jag har några författare kvar. Som mål ska jag läsa 15 böcker den här månaden, det borde jag väl klara av med jullov och så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!