onsdag 1 oktober 2014

Månadens läs rapport: September 2014

Lästa böcker:

När jag ser dig - Yamilé Andreasson
Höglandets härskare - Marguerite Kaye
Dit vinden bär mig - Kimberly van Meter
Kärlekens hemliga språk - Kimberly van Meter
Vägen till lyckan - Kimberly van Meter
The Final Empire - Brandon Sanderson

Högländarens återkomst - Marguerite Kaye

Antal: 7
Svenska: 6
Engelska: 1

Omlästa: 0
Antal sidor: 2448

Recensions exemplar: 6 (utan ev. omläsningar)
Boktolva: 0 (4/12 hittills avklarade)
Hyllvärmare: 0
Klassiker: 0
Kaosutmaningen: 0 (54 avklarade hittills)

Bästa bok/böcker:
Inget svårt val den här månaden: The Final Empire var helt SUVERÄN!

Sämsta bok:
Nja, alla resterande böcker förutom ovanstående var inte så bra.

Kommentar:
Ingen bra läsmånad direkt, men det har varit mycket i skolan (samma gamla ursäkt, jag vet) och sen har jag inte velat läsa någonting. Jag har inte känt för det alls och det var nästan plågsamt att läsa klart första boken i Mistborn men när jag väl läst klart var jag glad att jag äntligen hade läst den.

Nästa månad:
Försöka komma över 10 böcker och förhoppningsvis kunna bocka av minst 7 recensions ex som bara trillar ner i brevlådan just nu.
Ska börja läsa Världens viktigaste kyss - David Levithan som jag fick hem idag!!! Excited...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!