söndag 10 augusti 2014

Lite skrivgrejer jag vill ha

På senaste tiden har jag börjat komma igång med att skriva igen, även om det har varit trögt och gått långsamt så har jag faktiskt fått fram en idé om hur alla karaktärer och sånt ska vara. Jag brukar oftast skriva upp allt på datorn eftersom jag är mycket snabbare på att skriva där än för hand, men det är mycket roligare att skriva för hand då man måste tänka efter noga innan man skriver. 

Och om man ska skriva briljanta, fantastiska idéer borde man ju ha ett lika fabulöst anteckningsblock. Eller vad tycker ni?
Jag har hittat en sida som har lite allt möjligt, allt från kontorsmaterial till väskor. Och det är Staples och jag har hittat flera häftiga anteckningsblock, vissa är dyrare än andra och vissa är väldigt billiga. 

Speciellt dem här har jag fastnat för:
Oerhört färgglada vilket gör att man är på gott humör när jag man skriver i dem! (Jag vet, värsta klyschan men det är faktiskt så!)

Jag skulle verkligen vilja ha en utav dessa, speciellt de lila och rosa! Helst allihopa...

Den här är nog min absoluta favorit som fanns där. Den är så stilren och vacker att man bara måste ha!

Som sagt jag hittade massa grejer jag ville ha och jag kommer förmodligen inom en snar framtid beställa hem något utav anteckningsblocken + massa annat onödigt men fina - grejer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!